وبلاگ من

وبلاگ من

وبلاگ من

وبلاگ من

  • ۰
  • ۰

خرید کود ده ایکس شوک

کود 10x شوک به عنوان یک کود کامل و متعادل بهترین گزینه است .

این کود میتواند باعث افزایش کیفیت محصولات باغی شما بشود و اصلی ترین نیاز های گیاهان را بر طرف کند .

کود ده ایکس شوک به دلیل ترکیب مناسب از عناصر مواد غذایی و مواد آلی میتواند سبب افزایش سرعت جذب و افزایش عملکرد محصولات باغی شود .

 

فواید اصلی کود شوک 10 ایکس چیست ؟

 

  • باعث افزایش رشد و بازدهی درختان میشود
  • سیستم ایمنی گیاه را تقویت میکند
  • با تقویت گیاهان سبب افزایش چشم گیر تناژ میشود
  • حاصلخیزی زمین کشاورزی را افزایش میدهد
  • جذب عناصر از طریق ریشه گیاهان را تقویت میکند
  • در بهبود رنگ و طعم محصول موثر است .
  • مقاومت گیاهان در برابر تنش های محیطی را افزایش میدهد
  • ظرفیت نگهداری آب در خاک را افزایش میدهد
  • عناصر غیر قابل جذب خاک را آزاد میکند
  • با خلوص بسیار بالا هزینه ها را کاهش میدهد .

کود ده ایکس را چگونه مصرف کنیم ؟

کود ده ایکس به صورت مایع است بنابراین به روش محلول پاشی و آبیاری قابل استفاده است .

در صورتی که دیر اقدام به کود دهی کرده اید و یا محصول شما ضعیف است پیشنهاد میکنم روش محلول پاشی را انجام دهید .

 

مواد تشکیل دهنده کود ده ایکس چیست  ؟

ترکیبات کود ده ایکس
ترکیبات کود ده ایکس

 

  • ۰۳/۰۱/۱۸
  • طراح وبسایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی